среда, 1 июля 2015 г.

Старт літнім канікулам


Літо – найяскравіша, кольорова і багатозвучна пора року. Літо – це час, коли школярі мають можливість відпочити, поринути у веселощі, пустощі, мандрувати. Щороку в гімназії працює табір відпочинку „Веселка“ з денним перебуванням.
Цьогоріч в ньому було оздоровлено 42 учнів 5-7 класів. Своїми враженнями про відпочинок поділилася Яна Алєксєєва, яка рік тому приїхала до Щорса зі Станиці Луганської: «Тут я знайшла нових друзів. З перших днів відпочинку усі ми стали як одна велика дружна сім’я. В таборі панувала безтурботна атмосфера: ми ходили на річку, купались, засмагали, грали у футбол, стрибали на батуті.
Для нас були організовані екскурсії до локомотивного депо, товариства мисливців та рибалок, заводу продовольчих товарів, РЕМ, музею, кожна з яких стала по-своєму цікавою та пізнавальною. Особливе враження справило відвідування відділу прикордонників. Відбулися турніри з шахів, шашок, настільного тенісу, спартакіада, інтелектуальні конкурси, творчі майстер-класи. У вільний між заходами час ми плели маскувальну сітку для бійців АТО.
Працювала школа з англійської та німецької мов, на заняттях якої ми вдосконалювали навички спілкування, а завершили роботу школи постановкою спектаклю «Попелюшка» англійською. Там я зіграла роль мачухи. Дуже сподобалась мені конкурсно-розважальна програма «Міс та Містер-Літо», де я перемогла серед дівчат. Нас дуже смачно годували, кожного дня були свіжі ягоди, фрукти та овочі. Відпочинок мені надзвичайно сподобався, я отримала море емоцій та неабиякий заряд енергії на цілий рік».

Комментариев нет:

Отправить комментарий