Укрзалізниця проводить оптимізацію чисельності працюючих. Під реорганізацію потрапив і відокремлений підрозділ — локомотивне депо Щорс. Планується скоротити штат і перевести його в підпорядкування локомотивного депо Конотоп. Наслідком таких дій Укрзалізниці з 218 працюючих на підприємстві залишиться тільки 90. Доля інших 128 поки залишається невирішеною.
І може так статися, що вони залишаться на вулиці, а їх родини без засобів існування. Для депо така ситуація є критичною. Голова профкому М.Єрмак за дорученням колективу, голова райдержадміністрації Олександр Грабовський та голова райради Іван Орда звернулися до свого народного депутата України Ігоря Рибакова з проханням посприяти у збереженні статусу локомотивного депо Щорс та робочих місць. У свою чергу Ігор Рибаков надіслав депутатське звернення Кабінету міністрів, у якому детально виклав інформацію про депо, напрямки його діяльності, важливості депо не тільки для району, а для української залізниці.
«Це єдине підприємство Південно-Західної залізниці, що здійснює ремонт паровозів і мало не єдине, що має діючі паровози першої половини минулого століття, — сказано у листі народного депутата до уряду. — Крім того, в депо проводиться ремонт вагонів самоскидів для перевезення піску, щебеню; вагонів, що використовуються для колійних робіт, оновлюють салони електричок, вагони електропоїздів у тому числі і для Києва. Крім того, локомотивне депо Конотоп знаходиться на відстані 120 км залізничним транспортом, а прямого автомобільного сполучення немає». У зверненні Ігор Рибаков наголосив також на соціальній та економічній значимості підприємства. Більшість його працівників є єдиними годувальниками у своїх родинах. Після реорганізації депо місцевий бюджет щомісяця недоотримає близько 625 тисяч гривень, що негативно відіб’ється на життєдіяльності усього району. З огляду на все перераховане Ігор Рибаков попросив Кабінет міністрів дати доручення щодо перевірки доцільності реорганізації Щорського депо. У разі позитивного висновку вжити заходів стосовно працевлаштування вивільнених працівників. У листі-відповіді на депутатське звернення Ігоря Рибакова міністерство інфраструктури повідомляє, що після вивчення ситуації прийняте рішення. Реорганізацію все-таки проведуть, але при цьому ремонтна складова буде збережена. А з 226 штатних одиниць очікується вивільнення тільки шести. Міністр інфраструктури України Володимир Козак запевнив, що цих працівників обов’язково працевлаштують, а також те, що відрахування податків надходитимуть, як і раніше у місцевий бюджет. Таким чином, завдячуючи Ігорю Рибакову, вдасться зберегти робочі місця для працівників і доходи в бюджет.
Тетяна Миронова
І може так статися, що вони залишаться на вулиці, а їх родини без засобів існування. Для депо така ситуація є критичною. Голова профкому М.Єрмак за дорученням колективу, голова райдержадміністрації Олександр Грабовський та голова райради Іван Орда звернулися до свого народного депутата України Ігоря Рибакова з проханням посприяти у збереженні статусу локомотивного депо Щорс та робочих місць. У свою чергу Ігор Рибаков надіслав депутатське звернення Кабінету міністрів, у якому детально виклав інформацію про депо, напрямки його діяльності, важливості депо не тільки для району, а для української залізниці.
«Це єдине підприємство Південно-Західної залізниці, що здійснює ремонт паровозів і мало не єдине, що має діючі паровози першої половини минулого століття, — сказано у листі народного депутата до уряду. — Крім того, в депо проводиться ремонт вагонів самоскидів для перевезення піску, щебеню; вагонів, що використовуються для колійних робіт, оновлюють салони електричок, вагони електропоїздів у тому числі і для Києва. Крім того, локомотивне депо Конотоп знаходиться на відстані 120 км залізничним транспортом, а прямого автомобільного сполучення немає». У зверненні Ігор Рибаков наголосив також на соціальній та економічній значимості підприємства. Більшість його працівників є єдиними годувальниками у своїх родинах. Після реорганізації депо місцевий бюджет щомісяця недоотримає близько 625 тисяч гривень, що негативно відіб’ється на життєдіяльності усього району. З огляду на все перераховане Ігор Рибаков попросив Кабінет міністрів дати доручення щодо перевірки доцільності реорганізації Щорського депо. У разі позитивного висновку вжити заходів стосовно працевлаштування вивільнених працівників. У листі-відповіді на депутатське звернення Ігоря Рибакова міністерство інфраструктури повідомляє, що після вивчення ситуації прийняте рішення. Реорганізацію все-таки проведуть, але при цьому ремонтна складова буде збережена. А з 226 штатних одиниць очікується вивільнення тільки шести. Міністр інфраструктури України Володимир Козак запевнив, що цих працівників обов’язково працевлаштують, а також те, що відрахування податків надходитимуть, як і раніше у місцевий бюджет. Таким чином, завдячуючи Ігорю Рибакову, вдасться зберегти робочі місця для працівників і доходи в бюджет.
Тетяна Миронова
Комментариев нет:
Отправить комментарий