пятница, 7 февраля 2014 г.

Сучасні прикмети кращі від народних

Існує безліч способів дізнатися про майбутнє: з допомогою дзеркала, спаленого паперу, знятого з ноги і кинутого за ворота черевика. Та я в старі народні прикмети не вірю. До прикладу: у місті можна не дочекатися, поки хтось перейде перед тобою дорогу (на щастя) з повним відром. Не носять тепер городяни воду відрами. Вона тече в квартири сама. А через гнилу сантехніку може й до сусіда потрапити.


І куди біжать чорні кішки, мені по барабану. Відьми, що колись перетворювались на кішок, давно пощезали. Екологія доконала. Якщо й залишилась якась старезна в тому ж Конотопі, то долетіти в Київ на Майдан їй нема на чому. Пристойні мітли в дефіциті. Не вірю я і в те, що не пощастить, коли повернешся додому за забутим гаманцем, бо він практично порожній. І від того, що будеш хреститися чи дивитись у дзеркало, не наповниться. А число 13 для мене взагалі щасливе. Колись у мене була тринадцята зарплата. А мій добрий знайомий Борис Петрович 13 разів одружувався, і щоразу – вдало. А ось в нові прикмети і ворожінню на картах вірю. Якщо синоптики прогнозують дощ, ніколи не беру парасольку. І не помиляюсь. Якщо в поштовій скриньці з’явилися вітальні листівки, почали дарувати гречку – це до виборів. Карти теж не брешуть. Тільки ворожити треба на нових, які ще не були в ділі. Карти можуть розказати про все. Скажімо, прийде чи ні податкова або санітарна перевірка. (Відсутність останньої дає змогу торгувати продуктами з минулим терміном вживання). З допомогою карт можна дізнатися, коли видадуть зарплату, що буде з гривнею, чи переможе Майдан. Деякі знайомі водії почали ворожити навіть на картах автомобільних доріг (де потраплять у вибоїну, де треба домовлятись з даівцями, де оштрафують). В медицині ворожать на амбулаторних картках, в міліції – на дактилоскопічних. У побуті можна ворожити на гастрономічних. Приміром, на цукрі (забродить – не забродить) або на ковбасі (з м’яса чи з сої).
А насамкінець скажу таке: в книзі чорної магії, що дісталась мені від прабабусі Солохи, сказано: в Рік Коня багатьох з нас чекає облом. Криза, панове.
Георгій ЛЕПНЮК

Комментариев нет:

Отправить комментарий