вторник, 2 июня 2015 г.

Історія про те, як нас обслуговують і як ми на це реагуємо

До редакції звернувся схвильований житель Гвоздиківки В.А. Сірий. Тримав у руці погризаний мишами буханець білого хліба. Виявив дірку вже вдома, але не пошкодував ні часу, ні бензину, щоби з’їздити на Коржівський ринок до продавчині хлібного кіоску. Власне, зрозуміти його обурення можна.


Діалог між покупцем і продавцем виявився, м’яко кажучи, гострий. Образи лилися з обох сторін. Не добирав слів Віктор Аркадійович, емоційно пояснювала ситуацію продавчиня.
Далі Віктор Сірий поїхав у санстанцію, де (що дуже дивно) його відправили до нас, у редакцію. Мовляв, там більше ситуацію розмалюють… Так то воно так, але ж треба було якість продукції перевірити…
Власник кіоску Рубен Гзирбалян і Віктор Сірий зустрілися ще й у редакції. Розмова не вийшла. Кожен стояв на своєму, чув лише себе.
Вислухавши цих відвідувачів, чомусь захотілося у святій молитві звернутися до Бога і попросити його послати нам більше розсудливості й любові.
Коли вже верстався номер, з`ясувалося, що учасники цієї історії помирилися...
Олена КОМПАНЕЦЬ

Комментариев нет:

Отправить комментарий