Про поточну ситуацію на автошляхах Щорсівщини читачам «Променя» розповів начальник місцевого відділення державтоінспекції В.А. Пискун.
Минулого тижня співробітники державтоінспекції затримали у Щорсі людину, яка незаконно заволоділа чужим автомобілем. Сталося це 9 червня, ближче до полудня. Правоохоронці зупинили на одній з міських вулиць легковик ВАЗ-2108 червоного кольору, водій якого поводився доволі дивно. Як з’ясувалося потім, цей мешканець Городні перебував у стані алкогольного сп’яніння й не мав документів на машину. Під час оформлення інциденту надійшла інформація про транспортний засіб: він зранку 9 червня значиться в угоні. Правопорушника затримали, його згодом забрали городнянські співробітники міліції. А автомобіль повернули власнику.
Загалом з початку року місцеві працівники ДАІ склали 196 протоколів про різноманітні порушення правил дорожнього руху. З них 30 – за водіння транспорту в стані алкогольного сп’яніння. Покарання для цих людей призначав суд. Чотирьох позбавили водійських прав, а решта – були оштрафовані або арештовані. «Штрафні санкції» наклали на приблизно 70% порушників, а інші 30% отримали 7 або 10 діб ув’язнення. (Хто наразився на тиждень «гостювання» за гратами – перебував у Щорсі, натомість «десятидобових» відправляли в Чернігів).
Зараз триває період шкільних канікул, у дітей додалося вільного часу й вони більше бувають на вулиці. Тому державтоінспекція просить батьків нагадати про правила дорожнього руху й необхідність бути уважними до ситуації на автошляхах.
Протягом червня державтоінспекція проводить операцію під умовною назвою «Автобус». Посилена увага приділяється транспорту, який задіяний у пасажирських автоперевезеннях. Контролюється дотримання водіями правил дорожнього руху, відповідність автобусів технічним вимогам. Вже складено 15 протоколів за фактами виявлених порушень. (Переважно – за зупинки у невстановлених місцях).
Також державтоінспекція вкотре нагадує власникам мопедів і скутерів, що вони для керування цими транспортними засобами повинні мати посвідчення водія. А також не забувати: кожен мопед і скутер має пройти процедуру реєстрації. Більш детальну інформацію з цього питання можна отримати у місцевому відділенні ДАІ (т. 2-15-64).
Хотелось бы поговорить на страницах газеты побольше о скутерах, на которые так любят выписывать штрафы в ГАИ. Во первых требуют страховку ОСАГО, а знают ли в ГАИ что например такая страховая компания как МСТБУ с которой работает ГАИ не открывает страховок на скутреа, и знает ли ГАИ почему? Знает ли ГАИ что ОСАГО для скутеров не предусмотрено???? И соответственно штрафовать они не имеют право. А именно вот почему, это ответ страховой компании, честной компании: внутрішній договір ОСЦПВ може бути укладений лише по відношенню до тих наземних трансопртних засобів по відношенню до яких встановлено відповідний коригуючий кеоефіцієнт К1 - тип транспортного засобу. На сьогодні, значення відповідних коригуючих коефіцієнтів по відношенню до аналогічної групи наземних транспортних засобів встановлені лише по відношенню до мотоциклів та моторолерів. До уваги. Відповідні значення коригуючих коефіцієнтів встановлені Розпорядженням Держфінпослуг від 9.07.2010 № 566 (у
ОтветитьУдалитьредакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28.11.2011 №708, зареєстрованого в Мінюсті України 15 грудня 2011 року за №1443/20181).). В означеній Вами ситуації страховик може укласти по відношенню до скутера добровільний договір страхування автоцивільної відповідальності.
Другие страховики таки оформаляют ОСАГО на скутер но не выплачивают страховку, именно в виду того что написано выше))) Правда смешно!!!
Вопрос второй, а знает ли ГАИ что согласно международной конвенции, а именно Венской конвенции о дорожном движении (тут оговорюсь, специально для ГАИ, они не юристы и не знают что конвенция международная, которая ратифицирована нашей страной имеет в нашем государстве высшую силу нежели внутренние законы и Конституция), так вот в соответствии с Венской Конвенцией мопед рекомендуется приравнивать к велосипеду (ст.1), а в противном случае, к мотоциклу, но только при наличии на то оснований и в соответствии с процедурой, согласно п.2 ст.54 Конвенции (что не выполнено), а по-поводу категории «А1″ , по Конвенции — это не мопеды, а мотоциклы до 125сс.
В Украине есть ещё Конституция, 22 ст.которой не допускает сужение объёма или отмену прав и свобод граждан введением новых НПА или внесением изменений в действующие (что и было сделано КабМином и ВР).
Согласно ст.58 нашего Основного Закона, законы и НПА не должны иметь обратного действия во времени , что применительно к данному вопросу трактуется примерно так : человек, имевший право хоть один день ездить на мопеде без прав, не может быть лишён такого права, человек, купивший мопед как НЕмеханическое ТС, не может быть обязан выполнять требования, предъявляемые к водителям мех.ТС, т.е. его мопед будет являться НЕмеханическим ТС до тех пор, пока не сотрётся или до того момента, когда отменят Конституцию.
Знают ли наши работники ГАИ что ежедневно они нарушают не только Конституцию Украины но и международный договор Украины, коим является Конвенция???