пятница, 5 июня 2015 г.

Одна виховує чотирьох дітей



Зараз по телебаченню можна частенько почути: покинула дитину у пологовому будинку, підкинула на поріг незнайомим людям, викинула на смітник… Так, за це передбачена кримінальна відповідальність, але горе-матерів знаходять рідко, а ще рідше вони несуть хоч якусь відповідальність… Та сьогодні я не про це. Сьогодні я про хороше. 36-річна Галина Семенчук із Кучинівки - багатодітна мати. У неї четверо дітей. З чоловіками у жінки не склалося, і вона виховує дітей самотужки.


- Я вийшла заміж доволі рано, - розповідає Галина. – На дев’ятому місяці вагітності (старший син Коля народився за три дні після весілля, зараз йому 16 років). Зрозуміло, що я жила з тим чоловіком… Хотілося родинного затишку, та після того, як обручка опинилася у мене на пальці – почався домобуд. Ревнував мене до кожного стовпа, хоч паранджу одягай: ні на вулицю вийти, ні з подругами поспілкуватися, а запізнення з роботи на п’ять хвилин – смерті подібне: відразу неіснуючих коханців шукаємо… Я тоді у рогізківському магазині працювала. Терпіла я, терпіла, аж поки він на мене руку не підняв… Я за корову і до мами. Зустріла іншого чоловіка, пожила з ним деякий час, щоправда, вже не розписуючись. Народилися у нас діти: Катя, їй зараз 11 років, і Максим (йому – чотири). З ним також життя не склалося. Пізніше в мене народилася Вікуся. Їй 9 місяців… Живу сама, тримаю корову, пораюсь на городі. Важко. Якби не мама та один чоловік з Березни Менського району, то й не знаю, що б робила…
Галина розповіла, що Микола не може виконувати чоловічу роботу, бо має інвалідність. Коли хлопець навчався у другому класі, одноліток палицею вибив йому око. Рятувала і усюди возила онука Галинина мама, адже вона медичка. Були вони і в Києві, і Одесі, і навіть італійці обіцяли допомогти з протезом та лікуванням, та поки що все залишається на тому ж самому рівні. Тож єдине, що робить Микола, дивиться за малою. Катя ж опікується Максимом: водить його до дитячого садочка.
- Я була єдиною дитиною у родині, - говорить Галина. – Мама за медичними показниками не могла мати другої дитини, а мені дуже хотілося братика чи сестричку, тож я вирішила, що коли виросту, у мене буде велика родина…
Це цікаво
У наші дні най-най багатодітний батько в світі проживає в ОАЕ. Даад Мохаммед аль-Балуші наближається до мети свого життя - мати 100 дітей. Він найбагатодітніший батько у світі. У 2012 р. у нього народилася 94-та дитина. Вперше Даад одружився в 1967 році в 19 років, з того часу в нього було 18 супутниць життя. За законами Шаріату, чоловік може бути одружений одночасно на чотирьох жінках, чим Даад успішно і користувався. Чоловік пишається, що зміг гідно забезпечити всіх своїх дружин і нащадків.
Маргарита ЛИТОВЧЕНКО
Фото автора

Комментариев нет:

Отправить комментарий