пятница, 26 апреля 2013 г.

Дванадцятирічний артист оперного театру

Один мій знайомий, куди б не заїхав, завжди стверджує в чужих краях: «Не може бути, що й тут я не зустріну кучинівця». І зазвичай обов’язково надибає земляка!


Єгор Головач має дванадцять років від народження, а вже він – артист Єкатеринбурзького театру опери і балету. Учень Свердловського чоловічого хорового коледжу співає партію Федора в опері «Борис Годунов». Щодня після занять поспішає на репетиції, а повертається об одинадцятій вечора. Але йому подобається таке життя, йому цікаво.
– Мені настільки там сподобалося, - розповідає Єгор Головач, - що в майбутньому захотілося стати солістом оперного театру.
Прискіпливий читач спитає, а до чого тут Кучинівка? Справа в тому, що корені Єгора саме в цьому селі. Щоліта він приїжджає до дідуся (нині вже покійного) й бабусі знаної в селі М.М. Головач - колишнього сільського голови. До речі, з Кучинівки не лише його тато Андрій. Мамині корені також із цього села. Улітку талановитий хлопчик залюбки бере участь у сільських заходах. Приміром, на свято Івана Купала зачарував земляків своїм співом.
… А все почалося ще в дитячому садку. Вихователька помітила, що хлопчик має хист до співу, порадила мамі влаштувати до музичної школи. Єгору подобається навчатися.
– Від кого я успадкував гарний голос – не знаю, - розмірковує Єгор Головач. – Сім’я у нас немузична. Мені здається, що будь-який талант дається від Бога або від мами. Мені моя мама розповідала, що у неї в дитинстві був хороший голос, вона відвідувала музичну школу.
Єгор готує себе до музичної кар’єри – і ні про що інше поки що не мріє. Тож не виключено, що через кілька років ми, слухаючи його професійний спів, з гордістю будемо говорити: «Цей співак із Кучинівки!»
Валентина ВОЛОКУШИНА
Фото з журналу «Вечерний Екатеринбург»

Комментариев нет:

Отправить комментарий