пятница, 19 февраля 2016 г.

Відкритий лист мешканцям м.Щорс від колишнього міського голови Романа Зуба

Працюючи короткий час міським головою, я намагався закласти основи європейських
принципів співжиття громадян у місті. Мною налагоджено чітку та зрозумілу систему збору та вивезення твердих побутових відходів, від населення та підприємств, приведено у належний стан міський сквер та пляж, ліквідовано калюжі в центрі, міста по вул Леніна та Щорса, збудовано дві автобусні зупинки та дитячий майданчик, впорядковано зелені насадження по вул. Леніна, асфальтувались вулиці. Придбано за моєю ініціативою автогрейдер, трактор та нову сміттєзбиральну машину, що дало можливість суттєво покращити благоустрій у місті. Приймав активну участь у підтримці дислокованих в той час у м.Щорс військових блок-постів. У сфері культурного життя організовано і проведено низку загальноміських свят та спортивно- патріотичних заходів, чотири рок-фестивалі та концерти відомих артистів.
Більшість з цих добрих і корисних для міста справ неможливо б було зробити без фінансової підтримки наших міських підприємців, за що я їм щиро вдячний. В той же час я не мав підтримки зі сторони тодішнього керівництва держадміністрації, бо я балотувався «на мера міста не від влади, а від щорської громади». На мій погляд саме тому була здійснена провокація в організації дачі мені хабара в розмірі 18000 грн на центральній площі міста - немов би за створення сприятливих умов певній особі для роздільного збору сміття. Я не визнав у суді себе винним, за що отримав покарання - позбавлення волі на 5 років. Після цього я прийняв для себе рішення залишити рідне місто, до якого приріс душею і серцем, що для мене є найбільшим покаранням. Але я впевнений, що прийде час, коли ми всі дізнаємося імена замовників цього дійства. Я вдячний мешканцям міста за підтримку і співпрацю, бажаю всім здоров`я і добра.
                                    З повагою Роман Зуб

Комментариев нет:

Отправить комментарий