30 січня 2016 року в газеті «Промінь» була опублікована стаття під назвою «Ми - за чесну співпрацю, об’єктивність та порозуміння», підписана 12 депутатами міськради. В абзаці п’ятому цього матеріалу було зазначено, що на третій сесії міської ради 29 грудня 2015 року народним обранцям було запропоновано затвердити бюджет міста на 2016 рік.
А перед тим, в абзаці першому статті було вказано, що «здивування і нерозуміння з нашого боку викликала пропозиція голови про встановлення йому та заступникам доплати за складність та напруженість в роботі». Проте дане твердження не відповідає дійсності, бо відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» у міського голови виникає конфлікт інтересів при вирішенні даного питання. Крім того виплата надбавки попередньо обговорювалася на постійній комісії з питань бюджету.
Також у статті зазначено: «З подачі спеціаліста з юридичних питань у регламенті роботи затверджено революційну новацію - пункт, згідно з яким депутати можуть за заявою віддати свій голос за будь яке питання, не беручи участь в обговоренні». Відповідно до Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту Щорської міської ради міськрада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради та засідань постійних комісій. Відсутні депутати у нашому випадку попередньо брали участь в обговоренні питань на засіданнях постійних комісій та ознайомлювалися з проектами рішень, про що зазначалось в заявах. Відповідно до Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» (а саме ст. 25) встановлено, що до виключної компетенції рад відноситься затвердження регламенту. Крім того для його розробки була створена комісія з питань регламенту, до якої увійшли 8 депутатів. Дане питання розглядалось неодноразово і комісією з питань законності. Зазначимо, що регламент був затверджений одноголосно – усіма депутатами, єдиним зауваженням був час проведення сесій. Крім того на день виходу статті в газеті до регламенту були внесені зміни та виключена дана стаття.
В абзаці сьомому статті було вказано, що «готуючи проект бюджету міста на 2016 рік мер та фахівці міської ради сподівались на те, що ми бездумно погодимося із видатками на утримання апарату управління міської ради. Фонд оплати праці передбачалося затвердити в сумі 1 млн. 6 тисяч гривень на заробітну плату апарату міської ради (12 осіб) - 100 % від потреби на рік, в тому числі 306 тисяч гривень на заробітну плату, 38 тисяч гривень- за вислугу років, 8,1 тис. грн.- за ранг, 142 тисячі — доплату за складність та напруженість, 141 тисячу - на виплату премій, виплату двох матеріальних допомог на оздоровлення- 35 тисяч грн. та вирішення соціально-побутових проблем - 38,7 тис. грн., нарахування на фонд оплати праці - 268 тисяч грн- 36,3% від фонду оплати праці, хоча на 2016 рік він складає всього 22%». Дані факти є недостовірними. Якщо додати всі наведені цифри то 306000 +38000+8100+142000+141000+35000+ 38700+268000 = 973000. А якщо відняти 200000 - виходить 773000 грн. Крім того кошторисом на 2016 рік був затверджений фонд оплати праці в сумі 806 тис. 410 грн. А у кошторисі на 2015 рік було 879 тис. 550 грн, що на 73 тис. 140 грн більше, ніж у 2016 році (при тому, що посада міського голови тривалий час у 2015 році була вакантною). Тому інформація про те, що на утримання апарату управління передбачалось затвердити понад 1 млн гривень є недостовірною. Взагалі така цифра є вигаданою, бо кошти на утримання апарату міської ради передбачалися в сумі 1 млн 223 тис. 10 грн, з яких 200 тисяч були спрямовані на благоустрій міста. І заробітна плата складається з окладу, надбавок за ранг, вислугу років, інтенсивності та премії.
Ст. 9 Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування» визначає основні права посадових осіб місцевого самоврядування. Посадова особа місцевого самоврядування має право на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян, вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних, на її думку, звинувачень або підозри щодо неї. Дана стаття в газеті порушує права співробітників апарату міськради та суттєво підриває авторитет Щорської міської ради - як органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 277 особа, особисті немайнові права якої порушено у друкованих або інших засобах масової інформації, має право на відповідь, а також на спростування недостовірної інформації у тому ж засобі масової інформації в порядку, встановленому законом.
Спростування недостовірної інформації здійснюється незалежно від вини особи, яка її поширила та у такий же спосіб, у який вона була поширена.
Апарат Щорської міської ради
У своєму короткому коментраі до ситуації міський голова О.Медведьов заявив, що він, як і раніше, відкритий для діалогу про перспективи розвитку міста і роботу органів самоврядування. Будь-які зауваження, пропозиції від депутатів і громадян обов`язково враховуватимуться при ухваленні рішень. Умова лише одна - щоб усе перебувало в рамках конструктивної співпраці й аргументованої дискусії.
Від редакції: «Промінь», надавши свої шпальти для оприлюднення думок як 12 депутатів міськради, так і колективу мерії, сподівається, що в майбутньому полеміка між народними обранцями і посадовими особами розгортатиметься на громадських зібраннях або сесіях, а не на газетних сторінках. І, звісна річ, усе має відбуватися з об`єктивною оцінкою ситуації та правдиво.
А перед тим, в абзаці першому статті було вказано, що «здивування і нерозуміння з нашого боку викликала пропозиція голови про встановлення йому та заступникам доплати за складність та напруженість в роботі». Проте дане твердження не відповідає дійсності, бо відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» у міського голови виникає конфлікт інтересів при вирішенні даного питання. Крім того виплата надбавки попередньо обговорювалася на постійній комісії з питань бюджету.
Також у статті зазначено: «З подачі спеціаліста з юридичних питань у регламенті роботи затверджено революційну новацію - пункт, згідно з яким депутати можуть за заявою віддати свій голос за будь яке питання, не беручи участь в обговоренні». Відповідно до Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту Щорської міської ради міськрада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради та засідань постійних комісій. Відсутні депутати у нашому випадку попередньо брали участь в обговоренні питань на засіданнях постійних комісій та ознайомлювалися з проектами рішень, про що зазначалось в заявах. Відповідно до Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» (а саме ст. 25) встановлено, що до виключної компетенції рад відноситься затвердження регламенту. Крім того для його розробки була створена комісія з питань регламенту, до якої увійшли 8 депутатів. Дане питання розглядалось неодноразово і комісією з питань законності. Зазначимо, що регламент був затверджений одноголосно – усіма депутатами, єдиним зауваженням був час проведення сесій. Крім того на день виходу статті в газеті до регламенту були внесені зміни та виключена дана стаття.
В абзаці сьомому статті було вказано, що «готуючи проект бюджету міста на 2016 рік мер та фахівці міської ради сподівались на те, що ми бездумно погодимося із видатками на утримання апарату управління міської ради. Фонд оплати праці передбачалося затвердити в сумі 1 млн. 6 тисяч гривень на заробітну плату апарату міської ради (12 осіб) - 100 % від потреби на рік, в тому числі 306 тисяч гривень на заробітну плату, 38 тисяч гривень- за вислугу років, 8,1 тис. грн.- за ранг, 142 тисячі — доплату за складність та напруженість, 141 тисячу - на виплату премій, виплату двох матеріальних допомог на оздоровлення- 35 тисяч грн. та вирішення соціально-побутових проблем - 38,7 тис. грн., нарахування на фонд оплати праці - 268 тисяч грн- 36,3% від фонду оплати праці, хоча на 2016 рік він складає всього 22%». Дані факти є недостовірними. Якщо додати всі наведені цифри то 306000 +38000+8100+142000+141000+35000+ 38700+268000 = 973000. А якщо відняти 200000 - виходить 773000 грн. Крім того кошторисом на 2016 рік був затверджений фонд оплати праці в сумі 806 тис. 410 грн. А у кошторисі на 2015 рік було 879 тис. 550 грн, що на 73 тис. 140 грн більше, ніж у 2016 році (при тому, що посада міського голови тривалий час у 2015 році була вакантною). Тому інформація про те, що на утримання апарату управління передбачалось затвердити понад 1 млн гривень є недостовірною. Взагалі така цифра є вигаданою, бо кошти на утримання апарату міської ради передбачалися в сумі 1 млн 223 тис. 10 грн, з яких 200 тисяч були спрямовані на благоустрій міста. І заробітна плата складається з окладу, надбавок за ранг, вислугу років, інтенсивності та премії.
Ст. 9 Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування» визначає основні права посадових осіб місцевого самоврядування. Посадова особа місцевого самоврядування має право на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян, вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних, на її думку, звинувачень або підозри щодо неї. Дана стаття в газеті порушує права співробітників апарату міськради та суттєво підриває авторитет Щорської міської ради - як органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 277 особа, особисті немайнові права якої порушено у друкованих або інших засобах масової інформації, має право на відповідь, а також на спростування недостовірної інформації у тому ж засобі масової інформації в порядку, встановленому законом.
Спростування недостовірної інформації здійснюється незалежно від вини особи, яка її поширила та у такий же спосіб, у який вона була поширена.
Апарат Щорської міської ради
У своєму короткому коментраі до ситуації міський голова О.Медведьов заявив, що він, як і раніше, відкритий для діалогу про перспективи розвитку міста і роботу органів самоврядування. Будь-які зауваження, пропозиції від депутатів і громадян обов`язково враховуватимуться при ухваленні рішень. Умова лише одна - щоб усе перебувало в рамках конструктивної співпраці й аргументованої дискусії.
Від редакції: «Промінь», надавши свої шпальти для оприлюднення думок як 12 депутатів міськради, так і колективу мерії, сподівається, що в майбутньому полеміка між народними обранцями і посадовими особами розгортатиметься на громадських зібраннях або сесіях, а не на газетних сторінках. І, звісна річ, усе має відбуватися з об`єктивною оцінкою ситуації та правдиво.
Комментариев нет:
Отправить комментарий