пятница, 14 марта 2014 г.

Зберігаючи оптимізм

Станіслав Сипливий вже понад 13 років очолює колектив залізничної станції «Щорс». За цей час підприємство зазнало чималих змін: у 2006 році відбувся капітальний ремонт вокзалу, упорядковано прилеглу територію, а не так давно проведено роботи з подовження колій №3 і №5, встановлено тензометричні ваги – для контролю за потягами, що йдуть з гомельського напрямку. Як нині працює станція – читайте далі.



Робота залізниці у великій мірі відображає загальний стан вітчизняної економіки. Ще позаторік стало цілком очевидним – наша держава перебуває в глибокій кризі, причому проблеми торкнулися практично кожної галузі. Відповідним чином це відбилося й на роботі станції «Щорс». Передовсім – зменшенням обсягів перевезень через одні з найважливіших залізничних воріт Лівобережної України. Щорс є важливим пунктом на шляху транспортування продукції з промислового регіону південного сходу в напрямку на Білорусію, країни Балтії та у зворотньому напрямку. Звісна річ, більшість вантажів йде транзитом, але в нашому місті теж відбувається прийом і відправка рухомого складу.
За словами Станіслава Сипливого, на станції протягом 2013 року було навантажено 579 вагонів загальною вагою понад 33 тисячі тонн – переважно лісопиломатеріалом та металобрухтом. (У 2012-му – 523). План перевиконано на 4%. Приблизно 80% згаданого обсягу припадає на експортне постачання, за кордон. Стосовно вивантаження, то цю процедуру пройшли 383 одиниці рухомого складу з нафтопродуктами, щебенем, відсівом, було й трохи вугілля ( У 2012-му - 459). Заплановані показники виконано торік на 118 відсотків. Тривала і переадресація вагонів – за минулий рік їх пройшло через Щорс 950. У Щорсі діє товарна контора, яка здійснює оформлення необхідних документів для станцій Камка і Городня. Загалом минулого року з гомельського напрямку було прийнято 405 потягів, а відправлено – 503. Заради об`єктивності треба зазначити, що у 2013 році порівняно з роком попереднім відчутно зменшився пасажиропотік. Торік потягами далекого й приміського сполучення зі станції «Щорс» відправилися в дорогу 31573 громадянина, а ось позаторік їх було 36260.
Якщо вести мову, власне, про роботу підприємства, то його колектив складається з 63 працюючих. До професійного свята Почесною грамотою Укрзалізниці відзначено старшого прийомоздавальника вантажу Ю.П.Биховця. Як і годиться, двічі на місяць здійснюється огляд колії, стрілочних переводів, пристроїв СЦБ, зв’язку та енергопостачання. У рамках підтримання порядку на станції розроблені й реалізуються спільно з супутніми структурами заходи щодо недопущення сторонніх осіб в небезпечну зону. До речі, у планах є встановлення сучасної системи відеоспостереження. Також у перспективі – ремонт другої пасажирської платформи.
Під завершення цієї оповіді треба додати, що колектив залізничної станції «Щорс» реалістично усвідомлює: лише у разі відродження економіки України можна очікувати на збільшення обсягів перевезень і, відповідно, збереження наявних робочих місць. А працювати люди вміють і хочуть. Тож саме сподівання на краще і впевненість у власних силах залишаються наразі тими стимулами, що дають хоч якусь упевненість у завтрашньому дні. Воно й справді, адже головне – зберігати оптимізм за будь-яких обставин.
Олег МІРОШНИЧЕНКО

Комментариев нет:

Отправить комментарий