четверг, 22 августа 2013 г.

Звітність в електронному вигляді

Подання податкової звітності в електронному вигляді - це пріоритетний напрямок у розвитку партнерських стосунків між органами Міністерства доходів і зборів та платниками податків, який надає багато переваг. Отримати безкоштовний ключ електронного цифрового підпису дуже просто як юридичній особ-підприємству, так і фізичній особі -підприємцю. Для цього необхідно звернутись до територіального відділення Міндоходів (м. Щорс, вул.Леніна,91; тел.2-16-77) та заповнити реєстраційну картку та додати копії необхідних документів або до Акредитованого центу сертифікації ключів (м. Чернігів, вул. Кирпоноса,28, каб. 14; тел. (0462) 077-49-27). Офіційний сайт АЦСК ІДД www.acskidd.gov.ua.


Також, одним із напрямів модернізації інформаційної системи органів Міндоходів є запровадження нового електронного сервісу – персонального електронного кабінету платника податків. Новий електронний сервіс за допомогою електронно-цифрового підпису дозволить платнику податків працювати з органами Міндоходів в режимі реального часу.
Найголовніше: юридичні особи-підприємства і фізичні особи-підприємці мають можливість подавати звітність до відділення Міндоходів, не виходячи зі свого офісу в електронному вигляді; переглядати дані картки особового рахунку про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня); формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету. Інформація, яка передається засобами Інтернету в електронному вигляді, надійно захищена та зашифрована. Це стовідсотковий захист від несанкціонованих переглядів та втручань. Окрім платника податків та відділення Міндоходів, ніхто не має доступу до податкової звітності.
О. Кривенко, старший державний інспектор сектору ІТ та обліку платників

Комментариев нет:

Отправить комментарий