пятница, 13 мая 2016 г.

Покликана допомагати іншим

Всесвітній День медичних сестер відзначається щорічно 12 травня. Офіційно свято засноване Міжнародною радою медсестер 45 років тому, а до цього відзначалося за рішенням Міжнародної федерації Червоного Хреста.
На теренах нашого району трудиться багато медичних сестер, які є надійними помічницями лікарів, джерелом надії у хворих, підтримкою для молодих матусь. Робота їхня нелегка і пов’язана не лише з боротьбою з захворюваннями, а й психологічними, духовними і соціальними аспектами людей.
На особливу повагу серед колег і пацієнтів заслуговує медсестра Наталія Миколаївна Булденко.
Нині вона завідуюча Кучинівським ФАПом і під її опікою знаходиться 1152 людини, з них 9 діток віком до одного року. У медика, тим паче ще й у такому великому селі, нема ні вихідних, ні свят: у будь-який момент можуть зателефонувати, і треба бігти на допомогу.

- Народилася і виросла я в Кучинівці, - розповідає моя співрозмовниця. - Батьки мої не медпрацівники, тож мій вибір стати медсестрою, можна сказати, був випадковий. Проте я не шкодую. Якось приїхала до нас родичка з Донеччини, а в неї дочка вже навчалася в медучилищі. От вони мене й загітували поїхати туди здобувати професію. Закінчила я Костянтинівське медичне училище і повернулася в рідне село. Медсестрою працюю з 1 серпня 1975 року. Вже пішов п’ятий десяток, як я не змінювала місце роботи. Тоді на дільниці було аж 3,5 тисячі осіб і понад 40 малят. За роки роботи доводилося і пологи вдома приймати, і на нічні виклики вставати. Але я вже звикла до такого ритму.
А ще ж у Наталії Миколаївни город і домашнє господарство (як у кожній сільській родині),  і дітей вони з чоловіком гарних виховали. Син, закінчивши школу міліції та вуз, працює нині в Макошинській виправній колонії. А от донька пішла стежиною мами. Після Новгород-Сіверського медучилища і факультету психології Чернігівського педуніверститету працює медсестрою в обласній лікарні. Тож вітаємо і її разом з мамою і десятками інших медичних сестер з професійним святом! Нехай подаровані вами турбота, увага, усмішка, милосердя і професійна допомога повертаються до вас сторицею.
Лариса МАРТИНЕНКО
Фото Олени КОМПАНЕЦЬ

Комментариев нет:

Отправить комментарий