воскресенье, 7 декабря 2014 г.

Чекають подарунків від Святого Миколая

Учні Щорської школи-інтернату щороку 19 грудня чекають маленького дива. Задовго до свята пишуть листи захисникові дітей. І при цьому не забувають бажати гараздів своїм рідним, друзям і знайомим. Нині дуже актуальним залишається зичення миру на рідній землі.



Дорогий мій Миколаю!
Я тебе весь рік чекаю,
Жду тебе не тільки я,
А і вся шкільна сім’я.
Просимо миру, сонця ясного,
Світлої днини, щастя у всьому.
Ще б я хотіла з тобою постійно
Мати зв’язок – сучасний, мобільний.
Тож, якщо зможеш, подаруй телефон.
А я буду на дванадцять вчитись,
Слухатись всіх і старанно трудитись.
З повагою учениця 2 класу  Щорської ЗОШ-інтернату Вікторія КЛЮЙ



Добрий день, любий Миколаю!
Пише тобі Дмитро КЛЮЙ.
Мені 7 років, навчаюсь у 1 класі. Хоч в мене не все і виходить, але я дуже стараюсь. Дуже люблю твоє свято, Святий Миколаю! Люблю солодощі, люблю грати з м’якими іграшками, в настільні ігри. Буду вдячний за будь-який подарунок, нехай це буде приємним сюрпризом. Хочу побажати всім здоров’я, щастя, миру на землі.


Доброго дня, любий Миколаю!
Звертаюся до тебе я, Діма МАКСИМЕНКО. Мені 9 років. Я учень 4-го класу ЗОШ-інтернату. Я добре навчаюся, слухаю та поважаю дорослих. У нас дружна шкільна родина. Я дуже прошу у тебе, Святий Миколаю, миру, спокою, чистого неба для нашої любої України. Щоб діти могли навчатися, щоб поряд з ними були тато й мама, спати у теплих будинках, грати, сміятися. Щоб усі воїни АТО повернулися живі та здорові додому. А ще я так хочу машинку з дистанційним управлінням там конструктор «Лего».


Добрий день, Святий Миколаю!
Пише тобі Захар НАГОРНИЙ. Я навчаюсь в 6 класі. Люблю займатися спортом – ходжу в спортивну школу на легку атлетику, їжджу на змагання. Займаюсь бісероплетінням і складаю з конструктора різні поробки. Хочу, щоб ти мені подарував машинку з пультом.


Добрий день, Святий Миколаю!
Мене звати Ганна ГАРШИНА. Я навчаюся у 7 класі, мені 12 років. Якщо можеш, подаруй мені набір для бісероплетіння або набір для вишивки. Дякую тобі, Святий Миколаю. Я тебе дуже люблю і чекаю на тебе. А ще я дуже хочу, щоб у нас на Україні закінчилася війна. Це моя найбільша мрія.
Добрий день, Святий Миколаю!
Мене звуть Максим ТИМОШЕНКО. Я навчаюсь у 7 класі, мені 12 років. Я дуже люблю займатися спортом та малювати. Завжди з нетерпінням чекаю на твоє свято, подарунки. Але так боляче на душі, знаючи, що в Україні іде війна і не всі діти мають мирне небо над головою, не те, що подарунки. Прошу тебе, зроби так, щоб мир прийшов на Україну в кожну оселю, а благополуччя, здоров’я, щастя не оминало нікого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий