пятница, 6 апреля 2018 г.

Про блакитне паливо

Такий вид палива для домівок, як природний газ, останнім часом втрачає свою популярність через його дорожнечу.
Все більше населення Сновщини намагається опалюватися дровами.
Ми запитали у ПАТ «Чернігівгаз», скільки за минулий рік було підключено абонентів до мережі газопостачання. Відповідь «Променю» надала голова правління Алла Ярова. Отже, за 2017 рік газ було підведено і здійснено первинний пуск всього в шести приватних новобудовах району. У той же час газове господарство від’єднало від мережі механічним шляхом 26 абонентів та 8 об`єктів юридичних осіб. Здійснено це було за заявою споживачів у зв’язку з непроживанням або за відсутності потреби користуватися природним газом. У разі, якщо газ було відключено за борги, то після оплати споживачем заборгованості та за послуги відключення/підключення, газопостачання одразу ж поновлювалося (тобто цю ситуацію до статистичних даних не враховували).
Щодо майбутньої вартості блакитного палива, то Прем`єр-міністр Володимир Гройсман офіційно заявив, що до кінця опалювального сезону ціна не зростатиме. І навіть відтерміновують подорожчання газу до 1 червня (у зв’язку з додатковим переглядом тарифів). Але підвищення ціни на газ – одна з вимог Міжнародного валютного фонду...
Лариса МАРТИНЕНКО

1 комментарий:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ОтветитьУдалить